نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

یک ملت منتظر پیروزی تیم ملی| یوز‌ها آمـــاده یورش در منامه

  • کد خبر: ۶۹۲۷۲
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
یک ملت منتظر پیروزی تیم ملی| یوز‌ها آمـــاده یورش در منامه
۲۴ ساعت مانده تا اولین بازی ایران در دور برگشت مرحله مقدماتی جام‌جهانی، همه‌چیز روبه‌راه است.
به گزارش شهرآرانیوز، تا شروع چالش تیم ملی فوتبالمان در راه پر پیچ وخم جام‌جهانی، یک روز دیگر مانده است. عصر فردا از ساعت‌۱۹ به وقت تهران، تیم ملی فوتبال کشورمان برای خلق یک کار بزرگ دیگر استارت می‌زند. تقابل با هنگ‌کنگ اولین بازی تیم ملی است که می‌تواند یک بازی تدارکاتی خوب برای مسابقه با بحرین و سپس عراق، ۲ حریف اصلی ما در این گروه باشد؛ تیم‌هایی که شاید پیش از شروع بازی‌ها کمتر‌کسی تصور می‌کرد برای ما دردسر‌ساز باشند، اما حالا ایران مجبور است از سد این ۲ تیم بگذرد تا وارد مرحله اصلی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی شود! باور اندکی سخت است، اما برای رسیدن به مرحله بعد مسابقات نه خود جام‌جهانی ایران باید مثل همیشه کاری بزرگ کند، مثل روز‌هایی که در بدترین شرایط راهی جام‌جهانی شدیم، روز‌هایی که به نظر رؤیایمان دور بود؛ اما عین واقعیت شدند.


اوضاع خوب اردوی تیم ملی

تیم ملی شب گذشته اولین جلسه تمرین خود را در بحرین برگزار کرد. بعد از منفی‌شدن تست همه ملی‌پوشان، شاگردان اسکوچیچ شب گذشته یک تمرین شاد و مفرح در زمین تمرینی النجمه برگزار کردند که نشان از وضعیت روحی خوب آن‌ها داشت. اعضای تیم ملی بعد از حبس هفت‌ساعته در اتاق‌هایشان که به‌دلیل قرنطینه بعد از انجام تست کرونا بود، در این تمرین شاداب و سر‌حال بودند. هتل رادیسون بلو، محل اقامت تیم ملی فوتبال در منامه، کیفیت خوبی دارد و غیر از ایران، عراق، کامبوج و هنگ‌کنگ نیز در آنجا اقامت دارند و فقط تیم ملی بحرین در این هتل نیست؛ تیمی که انگار تافته‌جدا‌بافته مسابقات است!


شایعه کرونا در آب‌های بحرین

درحالی‌که وضعیت اردوی تیم ملی در منامه رضایت‌بخش گزارش شده است، خبر‌های کرونایی کشور بحرین چندان چنگی به دل نمی‌زند. این کشور عربی حوزه خلیج فارس که چند روز قبل به‌خاطر آمار بالای شیوع کرونا، تمام فروشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌ها را به‌مدت ۲ هفته تعطیل کرده بود (عجیب اینکه ۴۱ رستوران و کافه قوانین و دستورالعمل‌های بهداشتی و ضدکرونایی را رعایت نکرده‌اند)، دیروز با یک شایعه عجیب مواجه شد. بر‌اساس این شایعه، در آب لوله‌کشی این کشور ویروس کرونا مشاهده شده است. قضیه از یک ویدئو شروع شد که بر اساس آن فردی با دستگاه تست کرونا آب لوله‌کشی را تست کرده و در آب، ویروس کرونا پیدا کرده است! این شهروند بحرینی به دستگاه ویروس‌یاب و کیت کرونا مجهز بوده و به‌همین‌دلیل این ویدئو بحث‌برانگیز شده است. البته مسئولان بهداشت بحرین در واکنش به این ویدئو اعلام کرده‌اند که این ماجرا صحت ندارد و اصلا ویروس کرونا از طریق آب آشامیدنی منتقل نمی‌شود. این شایعه تکذیب شده، اما طبیعتا طرح چنین‌شایعه‌هایی در کنار وضعیت قرمز کرونایی در این کشور باعث نگرانی تیم‌های حاضر در بحرین از‌جمله تیم ملی خواهد شد.


امروز اولین نشست خبری رسمی اسکوچیچ

سر‌مربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز برای اولین‌بار در این سمت در یک نشست خبری رسمی و بین‌المللی شرکت می‌کند. کنفرانس خبری اسکوچیچ ساعت‌۱۴ به وقت ایران برگزار می‌شود و مدت آن فقط ۲۰ دقیقه است. سر‌مربی کروات تیم ملی کشورمان پیش از ترک ایران در آخرین گفت‌وگوی خود در رابطه با وضعیت تیم ملی گفت: روز‌های خوبی را گذراندیم؛ ایده‌ها و سیستم‌های جدیدی را با بازیکنان امتحان کردیم و خبر خوب این بود که مصدومیتی در بین بازیکنان نداشتیم و خودمان را برای بازی‌های حساس آماده می‌کنیم.


مسئله میزبانی خاص بحرین

میزبانی بحرین آن‌گونه که گفته شد، یکی از اتفاق‌های جالب این گروه است که کاملا تبعیض ای‌اف‌سی را نشان می‌دهد. علاوه‌بر‌این تیم بحرینی در هتل سایر تیم‌ها نیست و به‌همین‌دلیل مشخص نیست چگونه شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کند و آیا ای‌ا‌ف‌سی مثل ۳ تیم دیگر بر‌ای این تیم هم سخت‌گیری می‌کند یا نه؟ ساعت بازی‌های بحرین نیز مسئله‌ساز شده است. طبق برنامه اعلام‌شده از‌سوی ای‌اف‌سی، مسابقات در ورزشگاه بین‌المللی در شهر منامه و همچنین ورزشگاه‌های بن‌محمد آل‌خلیفه در شهر محرق برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران بازی نخست خود را در شهر محرق انجام خواهد داد، سپس ۲ بازی در منامه و دیدار پایانی با عراق نیز دوباره در شهر محرق برگزار می‌شود.
 
نکاتی که میزبانی بحرین به سود این کشور باعث شده، انجام هر ۳ بازی این تیم در ورزشگاه بین‌المللی منامه و همچنین بازی در ساعت‌۱۹:۳۰ به وقت بحرین است. این درحالی است که تیم‌های دیگر باید بازی در ساعت‌۱۷:۳۰ را در این کشور تجربه کنند که هم هوا گرم‌تر است و هم زیر نور آفتاب سوزان تابستان کشور بحرین به میدان بروند که قطعا انرژی بازیکنان را بسیار کاهش خواهد داد. این در‌حالی است که با توجه به اینکه دیدار‌های روز پایانی در ۲ ورزشگاه به‌صورت هم‌زمان انجام می‌شوند، قطعا ۲ ورزشگاه مشکلی از نظر نور ندارند و توانسته‌اند حداقل مقدار ۱۴۰۰ لوکس را داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->